Ylvornas pyjamasparty



Här tränade M-Ylva för att kunna fota senare vid partyt.



Men med tanke på suddighetsfaktorn i denna bild borde nog jag tränat. Men jäkligt söt pyjamas hade hon - jag tror hon hade blivit räddad om hon blivit utlåst på brandstegen - vilket var nära.



M-ylva påstår att det är absolut nödvändigt att jag högst upp på min önskelista till tomten skriver en ny nattdress.



Som på alla finare kalas så hände en olycka - de halvfrusna jordgubbarna hamnade på golvet istället för i glaset.

Nu ska jag åka och följa min kompis till Försäkringskassan. Ska bli spännande att se hur de förvaltar de nya rehabiliteringsreglerna.


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

skratt

2008-11-27 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback