Bodbiträde

På torsdag avancerar jag i min karriär. Då ska jag vara bodbiträde i Ale Kvrnbutik. Fast Lisa och Sara ska också vara med så jag kommer nog att klara det. Mamman och pappan ska på konsert med Orup - tillsammand med Thomas.

Här kommer lite bilder - kanske jag kan locka något dit - som sagt torsdag den 23/10 mellan 17-19 finns jag där. Annars öppnar nog Lotta klockan 15.



Interiör från köket



Från hallen - tyvärr skuggar det lite - men rakt fram under bordet finns en läcker trälåda från Vin & Spritcentralen med "gångjärn" av läder.



Här till närmare beskådande



Vackert paket - som min svärdotter är mästare på.



Vacker rekvisita och måhända är det polkagrisar i struten? Såna lär i alla fall finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback