Ciabatta från Stenudden

Tänk att ett grått och utseendemässigt ganska tråkigt bröd kan få det att vattnas i munnen. Utan smör med rostbiff i första omgången. Men andra biten utan tillbehör - inte förstöra den underbara smaken.

Mörk Lant Ciabatt afrån Stenuddens Gårdsbutik& Bageri. Inte vet jag riktigt var Stenudden ligger men ett 0920-nummer är det. Brukar man inte fiska i Stenudden? Fast det kanske heter Stensträsket? Nä - fast något liknande.

Oavsett ett alldeles utsökt fantastiskt bröd! Rekommenderas - Kvantum!


Kommentarer
Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Ligger inte Stenudden strax innan du kommer fram till Lulavan från Sandnäset och Bälingehållet? De är åtminstone den Stenudden som jag känner till.

2008-10-17 @ 06:46:51
Postat av: S-Ylva

Tänkte också ditåt först men så började jag trassla in mig i det där stället som heter något liknande dit man åker och fiskar.

Och pröva brödet - mums!

2008-10-17 @ 09:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback