En riktig gamling

Idag känner jag mig som en riktig gamling. Har 2 tider att passa och det känns stressigt. Först ska jag byta däck på bilen klockan 8 och sen är det vårdplaneringssamtal kl. 14. Och  däremellan ska jag då försöka jobba.

Och jag har skaffat mig en riktig ovana - fast de flesta skulle väl kalla det vana. Jag bäddar sängen varje morgon! Har inte missat en enda gång sen jag fick i ordning här i nya lägenheten. Hopräknat blir det nog fler gånger än jag bäddade sängen under mina 10 år på Sunderbyvägen. När fan blir gammal blir hon religiös.

Nu hinner jag dock inte med mer (gamling!) om jag ska komma i tid till Bosses Bil och Motor. Där ska jag vänta medan åtgärderna vidtages. Börjar mer och mer fundera om det inte är dags för en bärbar?

Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback