Första passet

Nu har jag gjort första arbetspasset. Vilket bland annat resulterade i ett protokoll i rasande fart. Ska in i eftermiddag för att bekräfta en nominering.

Och fint besök hade jag när jag kom hit. Min gamle au-ordförande Ivar Gustafsson - han som faktiskt gjorde två omgångar i det maktpåliggande uppdraget. Har haft många fantastiska au-ordförande under mina år - men Ivar är kronjuvelen i den samlingen.


Nu ska jag dra hem och hjälpa far att svida om för besök i solrummet på Fyren.


Hann notera detta när jag var ut på nätet - det mullrar. Jag tror inte att herrar Bucht och Niska köper Britt Westerlunds resonemang att landstinget har hållit tillbaka så att kommunerna har kunnat höja skatten.


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Hej Ylva!



Vilken tid ska du och pappa vara på Fyren?

Jag börjar 13 med start först med vidareutb.i psykiatri?

Vad roligt, jag tycker det är så fint på Fyren, om vi inte ses hoppas jag du får en fin stund med pappsen. Krama om honom från mig! :o)

2008-10-28 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback