I natt jag drömde

I natt drömde jag att försvunna Carolin återfanns - att hon av egen fri vilja hållit sig gömd. Så verkligt när jag vaknade - och jag hade haft radion på så hoppet tändes. Tyvärr har det inte bekräftats.

Vidare drömde jag att någon fick barn - om det berodde på mitt eget besök på mödravårdscentralen igår eller bebisbilderna jag fick från Göteborg igår på lilla "Ebba".


Vem som fick bebisen minns jag inte men att det var en förunderlig unge som bara timmar efter födseln tultat iväg på egna ben - och efter en stund var hon iförd gummistövlar också.

Så det kan bli i drömmens värld!

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Det var en makalös "unge" skrattar gott

2008-10-15 @ 11:25:43
Postat av: Anne K Jatko

Hej Ylva,

jag skulle våga mig och tolka drömmen...Det är säkert någonting med partiet...den håller på att erövra nya väljare som tilltalats av den klokhet partiet erbjuder...vem vet...

mvh Anne

2008-10-15 @ 13:24:24
Postat av: Ylva Mjärdell

Föreläsningen Allan i Stadshusets sessionsal är inställd pga sjukdom, fick mail om det nyss fr RB

2008-10-15 @ 16:13:19
Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Hej Ylva!

Jag börjar nog ändå luta åt att den som tiger samtycker. Eller ger du mej kanske rätt utan protest och utan pardon?

2008-10-15 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback