Introvert

Nio - säger nio timmar sen jag senast skrev något - tyckte något. Det rusar bara.

Men så här har det varit. Jobbat från 12-15 därefter hem till far - som till min fasa hade en deg på gång - en halvtimme innan vi skulle till mor på sjukhuset.

Nåväl vi fick degen i brödformar för jäsning och så upp till mor.

Hem och gräddade och allt var klart till halvsju.

Men ikväll känner jag mig väldigt introvert (vad det nu betyder rätt översatt?) och orkar inte ens försöka ta till mig vad som hänt i världen.

I morgon är en ny dag - första dagen på resten av våra liv.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Ibland är det bra att vara introvert, att skåda inåt istället för utåt, du utvecklas på andra sätt och finner mer av din inre potential, why not? :o)

Ses i morgon...Kram från mig!

2008-10-19 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback