Nu kommer reklam

En reklamfri blogg har jag ju utlovat - men nu kommer jag med konsumentupplysning, Har ju lovat svärdottern att lägga ut hennes annons om Kvarnbutiken. Och nu har jag själv varit där - i söndags på specialvisning - så jag kan varmt rekommendera den.

Ale kvarn butik

Inredning och presenter i historisk miljö

Välkommen att inspireras av underbar lantlig inredning i en historisk miljö vid kvarnen i Ale.

  

Öppettider:

Onsdagar 15.00-19.00

Torsdagar 15.00-19.00

1:a lördagen i varje månad 12.00-15.00

(Reservation för ändringar)

Telefon: 0730377845

====

Detta var liksom en liten test - och visst föll de fina fotona bort.

Själv ber jag att få återkomma - från att ha lämnat jobbet strax tolv så kom jag hem vid halvsjutiden. Och är rejält trött. Hoppas att  Luleå hockey är piggare än vad jag är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback