Vådlig bussfärd

Planen på bussåkande höll. Men i Notviken började det slamra alldeles otroligt i bussen. chauffören var ut och kollade men satte sig bak ratten igen. Lika högt oljud. Hörde henne ringa någon support och säga att det kom från något av framdäcken. Höll i mig lite extra och ringde Thomas och kollade om han skulle kunna hämta upp mig. Men färden fortsatte liksom oljudet. F örbi Smedjegatan - där jag trodde vi skulle få byta buss - men inte. Och till Präsgatan kom jag och där stod bussen kvar några minuter - troligt supportersamtal - men sen rullade den vidare. Och därslutade äventyret för min del.

idag håller jag på med allting samtidigt -en föga effektiv metod - men ibland blir det bara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback