Det blev en Isak

Det blev en Isak - trappstol - en låg en ungefär vad jag tål i höjd. Fast egentligen blev det två Isak för jag köpte en träbricka med bra sarg till min mor också - att ha ute på kuvösen. Och den hette också Isak - fantasifullt nog.

Och 2 flaskor rött vin för att flaskorna var så vackra - får pryda mitt vitrinskåp. Och utanför systemet bakom en parkerad bil hittade jag en uppfläkt plänbok med mängder av kontokort och ett körkort. Plus ett långt kvitto från systemet som visade att vederbörande inhandlat där klockan 14.49 - en halvtimme innan jag hittade plånboken. Så jag lämnade in den på systembolaget.

Lugnt var det hos för'äldrarna - hade inhandlat lite matvaror till dem.

Och nu är jag trött och ska vila på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback