En död björn är en skön björn

Min björnfobi nu igen - björn påkörd utanför Morjärv men klarade sig. Det är klart att jag inte tycker att det är näst bäst att den inte  irrar omrking skadad i skogen och lider i onödan. Men bäst hade varit om den dött direkt. Jag gillar inte björnar!

Nu har jag varit och följt far till dagverksamheten vid Fyren. Verkar kanonbra - och det visade sig att en av de anställda var släkt med Karl-Henrik här i byn. Och till denna Carinas farmor köpte och skickade tant Edla bröd från fars bageri. Ja världen är rätt liten iaf.

Nu ska jag sova och ve den som ringer och väcker mig. Jag borde ringa och försöka få tag i Cecilia Wikström en gång till men jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback