Grattis Emelie - och Mats

Hörde om Tibble gymnasiet igår - bara i bakgrunden från TV:n och hajade inte riktigt vad det var - om det var nu tid eller.. Såg en skymt av Mats Hasselgren också - så när jag läste detta förstod jag.

Härligt Emelie - och stort grattis också till Mats Hasselgren som i opposition mot moderaterna drivit frågan om att inte sälja och privatisera för privatiserandets egen skulle.

Frågan är vad som händer nu? Det kanske framgick av andra artiklar i ämnet - men jag hinner inte läsa nu. Ska rusa åstad och lämna över hopkomponerade skrivelser.

Sen bär det av hem till Sunderbyn - är faktiskt på jobbet just nu. Måste kolla vad morgondagen bär i sitt sköte - och det var ett privat besök klockan 9 - sen jobb till klockan 13 då jag ska få min sista helkroppsmassage - åtminstone av det som är resterna av min 60 års present från partisterna i länet. Tack igen - oj vad jag har njutit av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback