Inte fem i tolv

Inte fem i tolv - men väl fem blev jag hemringd. Mor bedömdes behöva åka till sjukhuset. Frossa, svagbent, yrsel och illamående.

Bara lämna sammanträdet innan det börjat - men jag var ju bara ersättare så det var ingen större fara.

Hann ju äta lunch med mina allians systrar och bröder.

Måste säga att akutmottagningen fungerar väldigt väl - stor skillnad mot för några år sen. Och nu har jag tillräckligt många besök där för att inte tro att det är slumpen.

Mor var uppe på sal nästan inom en timme från vi kom in. Bra jobbat.

Nu ska jag gå till kusin Kerstin och kolla deklarationen. Hon har fått 28 000 i restskatt och det är jag som deklarerat! Hade nog utlovat nollresultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback