Mellanlandning

Har gjort en liten mellanlandning på jobbet - bara för att kolla vad nästa vecka bör i sitt sköte . numer kör jag bara med bordsalmanackan - och med mitt bildminne så minns jag ganska bra. Så riktiga skälet att jag är här är att jag äntligen ska våga mig till solariet. Ett rör gick sönder när de bytte senast och jag har inte vågat mig dit sen dess. Men nu har jag kollat med Margareta och hon har vågat flera gånger - så nu ska det bära till.

Hörde på radion i morse om en Skopmätning - googlade och fann detta.
Expressen daterat med dagens datum - men en mätning som gjorde mig något konfys.

Som vanligt hittar man sanningen i Kuriren. Eller åtminstone de dagsfärska siffrorna. Frågan är vad som är sant - den positiva trenden för alliansen är väl klar - men för mp spretar det väldigt olika.

Och här är ett mästerverk av sign. Anonym (på mitt förra inlägg). Kunde bara länka till bilden - inte till inlägget.

Nu ska jag slappa i solariet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback