Milde moses..

har jag tacklat av. Ser att jag inte hört av mig på nästintill ett dygn, Skärpning krävs.

Troligen behövs skärpning också när det gäller att höja temperaturen inför EU-valet. Känns inte som om det är någon risk att
valsedlarna tar slut i det valet.

Trovärdigheten tar väl inte slut - men nog blir jag lite brydd när Kenneth Backgård framträder som vice president i Assembly of Europe Regions energigrupp. Vad var det landstinget skulle ägna sig åt för frågor? Än mer lustigt blir det när journalisen skriver "gamle sjukvårdspartisten Kenneth Backgård". Men att få vara vice president ute i Europa kan väl bryta de flesta principerna? Frågor att lägga energi på - är rubriken - kanhända att artikeln andas samma fundering som jag har?

Igår blev det 2 deklarationer.  kvällen var annars lugn med ett par vänner som hörde av sig med telefon. Hur snabbt en kväll rinner iväg,  Hemtjänsten ringde så jag fick gå ner och ge far 2 panodil - lite tendens tll feber. Så nu måste jag gå ner och kolla in läget.

Ska bli frekventare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback