Min bästis

idag måste jag bara in snabbt och skriva ett STORT GRATTIS till min bästis under många långa ungdomsår.

"Ann" fyller 60 år idag - 1 år och en vecka efter mig. Anne-Christin Bergman var hennes fulsltändiga namn då - nu heter hon Wåhlström i efternamn.

Som ler och långhalm under många år - när folk mötte någon av oss ensam var den första frågan var andra delen av paret Ylva-Ann var.

Om det är svårt att begripa att jag fyllde 61 härom veckan så är det än svårare att ta till mig att Ann skulle ha uppnått den aktningsvärda åldern.

En annan "bästis" svek mig grovt iår kväll - bredbandet låg nere - därav bloggtystnaden. Det hackar lite nu på morgonen - men har släppt in mig med lite tvekan. Så nu skickar jag detta medan den oranga lampan blinkar vänligt - och återkommer med mer när tillfälle ges.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback