SÅ lugnt

bara SÅ lugnt. Ett enda mail under dagen konstaterar jag nu vid en mellanlandning på jobbet. Har gjort underlag till ett jobb som Karin ska göra i morgon - eftersom jag tänker jobba hemifrån i morgon förmiddag.

Mor mådde bra - men inget om hemgång. Dels har de lite patienter efter ett intagningsstopp vid vinterkräksjuka - dels är det tydligen bara i undantagsfall det finns läkare för utskrivning på helger. Nåväl hon tycker nog det är skönt att vila upp sig och bli lite ompysslad.

Har varit och hämtat underlag för diverse skrivelser åt min kompis. En hög på en decimeter med korrespondens med försäkringsbolag och myndigheter.

Nu ska jag dra till Sunderbyn - hämta upp far och åka till mor på sjukhuset. Leverans av batterier till hörapparaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback