Underskattade män...

Underskattade män och kvinnor för den delen - finns i vår riksdagsgrupp. Ulf Nilsson är en av dem. Kommer inte håg honom så där i förstone när jag söker någon talare eller medverkande på annat sätt. Imponerades dock vid ett  besök han ändå gjort här uppe - universitetet och kåren för några år sen. Även Kårfolket imponerades av hans kunskaper och insikter.

Nu har han varit och gjort en insats för
Dawit Isaak - hedervärt.

Pussat mina barnbarn Glad Påsk - de är på väg till Lappträsk med föräldrarna. Jens och flickorna blev dock stående i Notviken för icke fungerande bommar en längre stund. Det var väl just rätt dag att dessa bommar skulle trassla - trafiken till och från Storheden är intensiv en sån här dag.

Intensiv har också Karl P i sina uttalanden i morgonens tidningar. Men det verkar som om han missbedömt stämningen - både i NSD och Kuriren är förståelsen för Jan Björklunds uttalande väldigt stor. Kan mana till eftertanke!

Och så mycket mer stöd blev det då inte för Britt Westerlund heller.


Nu ska jag packa ihop här på jobbet - har räntat 3, 5 timme iaf - fast jag inte kom förrän nästan halv tolv. Och några gamla synder väck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback