Början till slutet

Något att minnas och fira - början till slutet för Berlinmuren.

Namnsdagsfirar gör jag som vanligt - Magnus och Måns. Westerstrand till exempel som en gång i tiden kollade på min blogg.

Ser att Lars Pekka också funderar i termerma växthusterorins död - "Början till befriande slut". Få se om han kan locka ut den andra sidan? Själv kan jag för lite i ämnet för att ge mig in i debatten - men måste erkänna att lite av Pekkas och EA:s dubier har jag.

Mycket befriande ovan - och mer kommer. Vore befriande om Räddningstjänsten kom med en rimlig förklaring till den kritik som framförs av sign. Arg skattebetalare som rubricerar med "Räddningstvätten..?"

Befriande att Nattpatrullen bil farit utan telefonsamtal till mig . Det innebär att det inte är något akutläge på morgonen.

Mycket som ska hinnas med idag. Ska börja dagen med ett antal mail redan nu.

Kommentarer
Postat av: Dagny

Jag kom att tänka på dig Ylva som har läst Demensboken två gånger att du kanske har lust att testa dina kunskaper på ett roligt sätt, det finns 99 frågor till boken på följande adress

http://www.nll.se/webb/Primarvard/Utvecklingsenheten/Vital-i-Norr/Demensutbildning/

2009-08-19 @ 10:54:21
URL: http://www.dementiabook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback