Eftermiddagsskift

Idag har hag kört med eftermiddagsskift och är följaktligen kvar på jobbet än.

Nu ska jag dock strax packa ihop och dra mot inhandling på Kvantum.

Inget roligt att berätta om så jag får väl dra en liten gåta/fråga: vet ni varför männen i Sunderbyn var så pigg på att sätta rejält med potatis varje vår?

Svar får ni senare ikväll.

Jag gick in och svarade på Demensbokens frågor - och fick 18 rätt av 20. Dagny - jag ska gå in och kolla min kunskap på övriga 79 frågor senare. Kanske kan få extra knäcka inom hemtjänsten?

Och fyrkantig blir då inte min palt när jag steker den. Den runda palten delas i två delar och sen blir det nog halcirkelmodell på paltbitarna. Ibland delas det nog en gång till till mindre bitar. Dock aldrig fyrkantiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback