För lite pys

För lite pys i Oscars - surströmming. Har aldrig öppnat en surströmmingsburk som pyst så lite. Men strömmingen var helt okej - inget fel att den kommit bra i alla tester. Trots uteblivet pys påminde den om surströmming ett år gammal.

Den där akademin - surströmmings - skulle jag allt vilja vara medlem av.

Oerhört trött ikväll - och ont i kroppen. Riktigt varför  vet jag inte. Men ska slappa framför TV:n. Det spöregnar i Berlin - och tävlingar blir uppskjutna. Höjdhoppet jag ser framemot - och man tror att det ska köras nu klockan 20.00. Fast fan trot?

Sex rätt på Keno - 10 spänn.

Och Lilly på lasarettet - nu är det ingen återvändo i morgonbitti - det är jag som hämtar in tidningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback