Förgiftad och försvunnen?

Den rubriken har jag haft en gång. Upptäckte ikväll att om jag skriver in en bokstav för rubriken så söker den vilka jag haft tidigare.

Och denna hade jag haft - "Förgiftad och försvunnen". Vad den innehöll förra gången har jag inte kollat . Men för Dig min speciella vän - kanske det kan trösta att jag är "på". Om du inte läser detta så betyder det bara att jag ska se en kriminalare på TV.

Och sen ska jag sova!

Har sovit en timme tidigare i eftermiddag - och då drömde jag så eländigt om hur jag tappade alla tänder precis innan vi skulle inta en måltid. Och annat som var helt tokigt - men hur kan det komma sig att jag ändå kände mig så utvilad och harmonisk efter den timmen?

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback