Hemmavid

Lämnade jobbet vid 12-tiden. Har varit med far till tandläkaren. Kusin Kerstin har kommit hem - välsignat. Då kan jag fara och vara med Sara och Lisa på BD Open i morgon utan dåligt samvete. Har inte sett mycket av dem i sommar.

Nu håller jag på att plocka fram lite tillbehör till mina halvmisslyckade pajer - men det finns mycket fina grönsaker av eget bruk så det får duga. Och en cheesecake som jag lånat ur mors frys.

Förhoppningsvis kan vi = länets arbetsutskott - sitta ute i pergolan. Jag uppmanade dem att ta på tröja och långkalsonger fick till svar att finare uteserveringar håller med yllefiltar. Och börjar dom klaga så kan vi nog åtminstone tillhandahålla en och annan hästfilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback