Historien upprepade sig...

Historien upprepade sig - precis som för 50 år sen vann vi med 3-2 - men det satt hårt åt. Och på sluttampen hade jag en avgörande insats. Bollen gick ut precis där jag stod - och plötsligt fick jag glada tillrop att inte ha så bråttom att sparka tillbak bollen - just som jag koncentrerade mig på att överhuvudtaget pricka bollen!

Och äntligen fick jag bekräftat att det har varit sommar - fast inte riktigt. En match på Sundis går ju inte på långa vägar upp mot en match på Byvallen.

Och egentligen var det enda rätta resultatet - att vi vann. Tänk er - inga hamburgare (fast de fanns på prislistan). Inget lotteri. Och tror eller ej men Sunderbyn spelade med blå byxor och vita tröjor - och med ryggsiffrorna i guld!! Det påstods att der var Persöns matchställ?

Lite kaotiskt hos föräldrarna - allting bottnande i att det är för många personer som alla vill väl. Gulligt att de vill att föräldrarna ska få vila. Men det är väl bra om det blir en del uppetid också?

Nu måste jag bara hålla koll på att det inte börjar lysa hos föräldrarna - för far har "vilat" sen klockan 16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback