Mardröm x 3

Vaknade när klockan var tio i åtta. Mardröm? Trodde förstås inte mina ögon - men så var det. Raska steg ned till frukost - och jag behövde inte fundera på om jag skulle ge mig tid att hämta in DN till Kerstin - det hade hon redan gjort.

Mardröm 2 återfinns i Expressen - ja inte fp:s siffror i sig de hoppar ju nu hela tiden runt förra valresultatet. Men att
SD skulle komma in i riksdagen och bli vågmästare,

Mardröm 3 rör inte mig - men kan känna med de som blivit kvar på Arlanda istället för att ligga på en strand i Antalya. Frågan är vilket som är värst - att inte komma sig hem eller inte komma iväg?

Nu gäller det att planera effektivt för denna dag som fick färre timmar än beräknat. Ganska många kommer att gå åt för att läsa in inför SV:s förbundsstyrelse på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback