När silver är guld

Jodå - jag såg Tessans lopp och hennes silvermedalj. Kändes verkligen som den silverplaketten var guld värd! Och nu tänker hon visst satsa på London. Ja, Torres från USA som också var med i finalen på 50 m fritt var ju 42 år - otroligt - och det hinner  inte Tessan bli - även om Expressen nogsamt undvek att skriva hennes ålder!

Någon större "baksmälla" efter kalaset verkar det glädjande nog inte heller vara. Bortsett från att krögarna är missnöjda med vakterna - som släppte in för lite folk - så tycker jag det rapporteras om förhållandevis väldigt lite stök.

Tage har namnsdag idag - och mina tankar går till Lottas pappa som dog alldeles för ung.

14 grader och mul känns ganska bra när jag nu ska fundera om jag har några arbetskläder att dra på mig. Törs inte ägna mer än dessa minuter till bloggen - lite svårt att veta hur tiden ska disponeras efter nästan en månads arbetsuppehåll.

Men jag hör av mig om inte annat så från Prästgatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback