Revirpink

Hittade ett "revirpink" idag också. Numer får störningsjourens vakter inte visa att de är väktare. Om de ska ringa på så måste de lämna skyddsutrustningen i bilen och dra en civil jacka över uniformen. Det är så galet att jag nästan tror jag missuppfattat något?

Intressant var också att läsa om spelet om vaccinet. Jag minns ju regeringens nej till fabrik - och ser i artikeln att oppositionens Morgan Johansson får krysta till det ordentligt - om inte om hade varit så kunde det ju...

Och Victoria och Madeleine har genrepat

Vem som har namnsdag har jag inte utrönt än.

Jag funderar på potatislandet - men undrar om det inte får vänta. Torde vara onödigt blött. Det finns ju en del annat att ta itu med hos föräldrarna. Och måhända ska jag ta ett skift på jobbet i eftermiddag. Jag vet ju aldrig hur störningsfritt arbetstiden blir i veckan. Måndag ska jag till Gällivare med buss kl. 14.50 - riskfaktorn mot detta är eventuell hemgång för någon av föräldrarna - men jag får hoppas hemtjänsten ändå vill ha LITE framförhållning.

Till duschen - jag har sovit till klockan 7 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback