Fan tro´t?

Att vi i Norrland skulle dricka minst - in´t då. Men tillförseln kommer väl inte via de vanliga vägarna.

Inte min morgon i morse. Snöig och igenfrusen bil - motorvärmarens skyddslock gick åt fanders. Höll inte på att få lös sladden och när den lossnade lossnade resten också.

Dsk Vivi skulle hämta tillbak en del hjälpmedel - ordentligt utlagda i garaget under helgen. Bara det lilla problemet att låset isat igen. Tog väl sin lilla halvtimme med låsspray och tändstickor. Kände mig som en pyroman.

Allt nog fick jag agera taxi när jag kom till jobbet. Hämtade Jens på landstingshuset och Anne på järnvägsstationen.

Sen gjorde jag lite privata affären - larmen till Fyren - återhämtande av nycklar. Pratat med sjuksköterska där angående fars medicinering - som jag inte känner mig riktigt bekväm med.

Åter till jobbet - och här har jag pysslat med dittan och dattan. Vete rackarn om jag gjort något bestående.

iaf fått veta att en kändis ska göra debut som krönikör på Svenskt näringslivs - Norrbotten - webb-tidning. Och de redan nu på fredag. Vi välkomnar den vassa pennan åter till länet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback