Gammal nyhet

Linda Ylivainio dödshotad - men det var den 27 augusti. Det var allt en gammal nyhet. Presenteras i NSD som en färsk nyhet - men visst har detta varit omskrivet förr??

Själv har jag skjutsat Gerd och Karin till lunchföreläsningen. Sen gjorde jag ett ärende innan jag skulle återvända till föreläsningen - men då ringde sjukhuset att far var färdig för hämtning. Så innan klockan 13 var jag tillbak i stan. Och kunde hämta Karin och Gerd tillbaka - Gerd förde jag direkt till polishuset och tingsrätten.

Några saker jag ska verkställa innan jag drar hemåt.

Hittade för övrigt denna SCB undersökning - inte särskilt mycket att vara glad åt - FP under valresultatet - =6,5 - och oppositionen 50%. Möjlig glädje att SD inte får vågmästarroll - men in i riksdagen skulle de komma med råge. Större än centern och KD - lika stora som vänstern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback