Morn!

Godmorgon på er alla. En lång natt igen. Och seg uppgång först 10 över 5. Inte takdropp men inte är det mycket under noll? Tyvärr!

Kittlade till i politikernerven när jag på promenaden tillbak från postlådorna såg rubriken "
Hyr för miljoner trots egna lokaler". Makalöst att man inte slutat kasta skattepengar i det svarta hålet.

Har varit tvungen att mitt under detta skrivande byta dator - upptäckte att jag inte hanterade till exempel att göra markering för att länka.

Och så har jag inte hunnit lägga upp några favoriter i den nya - vilken gör länkning himla sölig. Så idag vill jag tillexempel gratulera Angela och Angelica på namnsdagen - Hedlund båda - den förra dock ingift H. Den senare har dock en blogg som jag länkar till här.

Det blir ett kort inlägg denna morgon - teknikbaserat kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback