Priset för miljön?

Hur mycket vill jag betala för en trevlig butiksmiljö? Kusin Kerstin (och andra) har skrutit om hur billigt det är att handla på Willys. Själv tycker jag miljön på "storköpen" är så slafsig att jag avstår. Och så skulle jag då bevisa att Willys minsann inte var så billig. Nu fanns det bara två varor som jag i närtid köpt på både Kvantum och Willys: rågcrisp och riven Västerbottens ost.

Men fatta - Daniel på Kvantum - rågcripspen kostar 64 kronor kilot på Willys och 79,50 på Kvantum. Västerbottens osten per kilo 158 kronor respektive 179,80.

Apropå skillnader så har jag nu skickat med Kurt Bergfors syster att de ska granska kvaliteten på Max Arlanda. Efter att ha fått stöd av Lisa om hur äckligt deras hamburgerbröd är - och att de minsann grillar hamburgarena i förtid - så har jag nu framfört kritiken.

NU ska jag åka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback