Verkligheten bättre!

Verkligheten mycket bättre än den otydliga bild jag lyckades ta från dagens basket.




I själva verket var Antnäs väldigt tydliga - med först seger mot Sunderbyn med 50-6 och sen tog de sig an Gladan och vann med 56-8 - med viss reservation för exaktheten i siffrorna - men i denna härad var det. Och före det hade de vunnit en match på morgon - mot vem och med hur mycket vet jag inte.

Barnbarnet Lisa i överdragsjacka.

Har hunnit tillbak en sväng på jobbet - men faktiskt inte gjort så mycket. Orken är slut. Men det är ju en ny dag i morgon - när nästan inga andra jobbar eller tänker på partiet - så då knaprar jag inte på sånt jag ligger efter med.

Nu ska jag till far - de har ringt från "hemmet" och meddelat att mina glasögon är återfunna. Dock inte hos någon gamling utan ute på parkeringen. Skicket på glasögonen återstår att se. Men jag har ju sagt ett par krossade glasögon är bättre än att måsta fundera var i friden jag kan ha tappat dem.

I andelningen underliga/dåliga foton har jag många alster



men varför jag fotat denna min matta förstår jag inte - den är nog inte särskilt "äkta" annat än som matta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback