Australien är stort

När jag se om bränderna i Australien så slår det mig att jag har ett kusinbarn - Lisa - som befinner sig där. Det är tur att Australien är stort - förmodligen hade väl fast Hedis hört av sig om det vore fara å färde.

Just har kompisen som bor i närheten av SSAB ringt. Han hade inte vetat om evakueringen av SSAB och explosionsrisken - och väl lika bra då att få veta det när faran är över.

Och traktorn har varit hos föräldrarna - dock inte här hos oss - olika entreprenörer. Men jag tror inte jag kommer att ha några problem att ta mig ut.

Ska dra en sväng till jobbet och sortera upp tilvaron lite inför veckan som kommer . En vecka då jag bland annat ska kopplas på en EKG-apparat för dygnsmätning och sen ska jag träffa min doktor.

Men först nu är det tolvkaffet - som skjutits upp till halvett för några tv-program som kusin Kerstin skulle se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback