Bästa kylan

Här är en som inte gnäller på kylan. Absolut bästa vintervädret då det är runt 20. Bara ett litet problem och det är att min parkeringsgranne vill på ställa sin bil så att jag inte når till motorvärmaren - men det ska jag snart åtgärda med en liten skarvsladd.

Och själv har jag gjort bort fredagen den 13 redan idag - om det nu är en dag då det mesta går snett. Bara en sån sak som att jag upptäckte att jag glömt mobilen hemma - och det upptäckte jag till lunch.

Men jag kunde ändå sjå mig och äta lunchen och lyssna till lunchföreläsningen av Eva Alsterdal från Kiruna. Socionom, kurator och nu egen företagare i branschen. En lysande föreläsning på temat Kunskap är makt - vilket kräver ödmjukhet.
Kurator Eva när du här. Bra affärsidé att ha det per telefon med betaltjänst - trodde sig vara först med det.

Även om jag började först 10 idag har jag fått ihop allt för många timmar - det känns direkt. Så nu drar jag och så  blir det donk på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback