Bloggar smittar?

Efter att svärdottern börjat blogga och jag är in där då och då som kommer det små kommentarer från inredningsfreak. Jag börjar tro att det är något spamfenomen? Josein från Falköping som frågar hur min vecka varit. Fast hellre få såna än att avskärma sig från verkligheten där bloggaren först ska godkänna kommentaren innan den publiceras.


Fast jag måste lägga ut denna länk - som jag egentligen gick in för att göra. Men jag minns inte längre vad den handlade om.


Modig som jag är (hick!) lägger jag ut länken och återkommer med kommentar. Jag måste ut och kolla bloggen utifrån för att se vilken länk jag lagt upp.

Är det mycket skrivfel i detta inlägg beror det på att jag har långseende glasögonen på - nacken håller på att gå av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback