Den inbillningssjuke!

Hann inte mer än pränta ner en rad om vinterkräksjuka så kände jag ett lätt illamående. Som också håller i sig. Men förmodligen är det bara inbillning - mag- och/eller vinterkräksjuka har inte bitit på mig på hur många år sen som helst. Inte snuva heller för den delen - fast det är väl att svära i kyrkan att utmana ödet på detta sätt? Och nu ska ni snart kunna vaccinera mot snuvan.

Och visst kan man kräkas när man ser bilderna på hårdrockbandet - vad dom nu hette - men nog är domprosten ute på fel vägar när han kräver att de ska förbjudas. Sorry - inte ute på nätet.

Inget ont...sökande efter hårdrockbandet gav denna lilla notis om regionfrågan - där våran Nils Dahlbäck läser lusen av Kuriren - och jag kan faktiskt undra om meddelandet formulerats av Kent Ögren & co. Som kör med total förnekelse - låtsas inte om att regeringen faktiskt slagit fast att någon ny regionbildning inte kommer till före valet 2010.

Och oavsett kräksjuka eller ej så blir jag ensam på jobbet idag också. Så det är bäst att jag drar igång omg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback