Free Dawit

Gör det Du också - skriv på Expressens upprop! det är ju helt otrolig - en svensk journalist sitter fängslad år efter år - och vi väsnas väldigt lite.

Det är ju förfärligt att Carl Bildt trots uppmaning i media - inte ens nämnde hans namn. Får väl hoppas att det finns något bakom - att inte störa förhandlingar som pågår? Historien får väl döma Bildt?

Nu har jag dämpat mig med lite skrivande - redo att möta Bengt, Äsa, Roger och revisorn vars förnamn jag pinsamt nog har borta just nu - Viklund. Och honom har jag reviderat med i 4-5 år och Bengt nämnde hans namn senast igårkväll. Pinsamt är bara förnamnet!!

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Tja...efter att ha granskat Mardukes lyrik och budskap kan jag sannerligen hålla mig för skratt.

Men det kanske är ok att kalla jungfru Maria för en hora i Kulturens namn och hus om än man lär dem unga att inte kalla någon flicka eller kvinna det.





Läs, studera och fundera.......Kultur?



http://www.mp3lyrics.org/m/marduk/jesus/

2009-02-19 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback