Grattis, Stefan!

På 52-årsdagen, Stefan - som han firar i ensamhet på riksdagen. Politiken har också ett pris! Och tack för festen - för 2 år sen. Den var härlig. Tydligaste bestående minnet är fotot av broder Tomas på bardisken - han som gått ur tiden allt för tidigt. Kan undra hur många syskon Stefan har - vi har diskuterat det någon gång -  jag var ju med och arrangerade riksläger för Vi Unga i Överkalix - då jag jobbade väldigt intimt tillsammans med några bröder Tornberg - en av dem var Stefan tror jag? Och en kanske hette Sven?

Ibland känns tidsperpektiven korta och ibland långa - tycker det var massor med år sen vi firade Stefans 50 årsdag.

Kan undra vilka "lyllisar" som blev kvar på Gotland - det är inte klokt men jag har fortfarande inte varit till Gotland. Men snart är jag där då jag kan säga att jag inte riktigt minns - om jag varit där.

Och det var lugnt hos mor och far trots att det tändes vid 22 -tiden - och nu har också Lilly kommit hem (Kotterevyn i Bjurå). Ibland känner man sig som en tonårsmorsa innan man fått alla gamlingar till sängs.

Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback