Gungorna och karusellerna

Hade mat med mig idag för att bara kunna ta en snabblunch. Men så fick jag se att det var sista dagen (för den här gången) med extrapris på Max orginalburgare - 22 kronorl Thomas hade också på och för att låtsas vara mer nyttiga är vi var så inhandlades var sin påse morötter också. 68 spänn - 12 kronor för en liten påse morötter. det handlar väl om det där med gungorna och karusellen, förstås. Men gott var det!

Annars har det varit en intensiv dag idag - händer saker hela tiden. Nya uppdrag och utmaningar dyker upp hela tiden. Just nu är revisor Nilsson här - men där är det kassören Thomas som mest ska granskas.

Har inte hunnit med någon omvärldsanalys så jag vet inte ens om det åkts nå skidor utför idag? Men lokalt har det hunnit både
kidnappas och att ta fast kidnapparna. Bra jobbat, polisen!

Nu borde jag sluta jobba - redan för trött. Men jag ska ju alltid bara...och tiden rusar.


Kommentarer
Postat av: Karl Petersen

På tal om goa burgare så måste jag säga att Tasty har nog fan stadens godaste cheese just nu. Brukar köpa deras meny när den ibland är sänkt till 35 kronor inklusive pommes och läsk.



Men man får ju passa kalorierna, än har ju inte dubbelhakan tittat fram för mig ;)

Postat av: Ann O Nym

Vad är nu det här ?? ingå en ohelig allians ??

2009-02-11 @ 22:34:25
Postat av: Anonym

2009-02-12 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback