I trygga kvarter!

Nog känns det underbart att när jag ser något orande hos föräldrarna - hela huset lyser - klockan 22.30 ca - då bara drar jag skräcktäckkappan på mig - och hatten - och tar sparken och går ned och kollar av.

I kväll var det mor som somnat i goa fÅtöljen framför TV:n. Far sov redan i sängen.

Jag borde se till att vänner riksdagsledamöter  (och andra potentater) fick sova över här. Januari- februari - snö och kallt. Knarret under skorna när man går ut i den 20 gradiga "varma" kylan. Och så maj - juni när livet återvänder. När det spirar och värmer - och knopparna brister!

Stackars Stockholmare!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Tekniska problem med bloggen - kommer inte in i skrivläge - så nu testar jag kommentarsfunktionen.

2009-02-11 @ 08:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback