Jag lever o fröjd!

Om nu någon trott något annat när jag inte bloggat. Men natten och morgonen blev något annorlunda. Mor ringde vid tre-tiden och sa att far var uppe och satt på toaletten. Han ville inte lägga sig. Men hon undanhöll mig hur sjuk han egentligen var. Och klockan kvart i fem ringde hon och meddelade att hon skickat iiväg honom med sjukresa. Någon bra förklaring till varför hon inte ringt mig istället fick jag inte. Dock antydde hon senare att när hon skulle ringa upp mig andra gången så funkade inte telefonen (en ny variant nyligen installerad).

Iaf så bar med av upp till sjukhuset vid femtiden - far hade ordentlig förstoppning. Själv kom jag därifrån vid kvart i åtta - och nu ska jag få hämta hem far  vid 13-tiden. Så nu blir det en resa till Sunderbyn och sen tillbak för att jobba.

Några elakheter från lokaltidningarna kan jag inte bestå med för jag har läst dåligt och kommer då inte ihåg något uppseendeväckande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback