Jokkmokk är fantastiskt!

Det var det jag skulle skriva och länka om. Visst är det fantastiskt att lilla Jokkmokk kan hålla igång denna attraktion. Tänk att familjen Fischer kom till Jokkmokk - de valde mellan Hawai och Jokkmokk - om kom till Jokkmokk.

Vi fattar inte vilka skatter vi sitter på här i Norrbotten.

Fast det jag först av allt tänkte skriva om var "lappmössan". Jag hade såna precis denna variant med blått och rött hela min uppväxt.  Hoppas ni möter den vackra bilden när ni öppnar länken.

Jag är fullständigt slut idag. Missade ett möte i morse. Men jag hade inte fått någon bekräftelse på att det skulle bli av som vi kom överens om. Efter att ha sökt kontakt med vederbörande sammankallande utan resultat var jag tvungen att fatta beslutet redan igår om att jag skulle utgå från att mötes var framflyttat. Men tjugo i tio gick jag telefonsamtal om att mötet som skulle börja 09.30 på Centerexpen var flyttat till SV - men då var det kört för min del. Min ork är så usel att jag måste planera i detalj hur mycket jag orkar med - och när.

Tänk förr då kunde jag spotta i nävarna, sova ett par timmar och sen trycka gasen i botten några dagar till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback