När livet är som bäst

Fick lära mig ett nytt intryck under revisionen. "När livet är som bäst är det kamp och möda" - som Evas mamma brukade säga.

Och visst ligger det något i det. Nu har vi i alla fall kämpat oss igenom del I av revisionen. En mindre omgång kvar sen.

Nu ska jag skynda mig hem innan hockeypubliken tar över vägarna. Och tänk att jag inte kommit mig på hockeymatch än denna säsong. Fast jag har sett en hos jens som dom köpt. Jag undrar om jag kan köpa till min TV? Om nu någon som bor i Sunderbyn läser detta och vet så kan ni ju berätta för mig.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Södertälje brinner...



Kanske enligt nyheterna att dessa ligger bakom:

Intifada" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/GlobalIntifada



Mysiga typer...Hmm.... Det är inte åskan som går, det är bara lilla jag som morrar...

2009-02-26 @ 19:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback