Och så är det snart måndag...

Full fart som vanligt - kroppen tog stryk av gårdagens revision. Oergonomiska stolar och stora tunga pärmar trolig orsak till stelhet i nacken med yrsel som följd.

Höll på att skrämma slag på den trevliga unge man jag åt lunch med idag - när jag reste mig - glömsk om yrseln - såg jag helt plötsligt taket i Amphion - men jag hann komma i balans.

Thomas har kommit och gått idag - kan tro att det har med den här tårtan att göra.
Snygg tårta - och även om fd ledarskribenten Östman kallade Camilla för kaktant tvivlar jag på att hon fixat denna. Fast hon har ju sysslat med allt från magdans till att göra såna där hässjestängsel - så man vet aldrig med en flickan?

Dock blir jag lite orolig över de röda prickarna på tårtan - det är väl inte Börje Lööw som spökar i alliansen?

Nu ska jag dra hemåt - i morgon är det årsmöte med luleåföreningen. Börjar få de där pensionäsuppdragen nu - mötesordföranden om valberedningen får som den vill.

Och på söndag ska jag besöka piteåavdelningens årsmöte. Fredrik Malm ska tala vid det årsmötet - har ett gott öga till honom sen hans tid som luf-ordförande. Tuppkampanjen som jagade Göran Persson runt landet var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback