Prince charming

Svensk Damtidning förebereder redan artikel om Daniel - hur han förvandlas till prince charming. Själv tycker jag nog att han redan var där.

Svensk Damtidning ska slå upplagerekordet från 1976 - då Siliva och Kungen gifte sig. Övriga skvallertidningar hävdar att de inte kommer att toppa med nyheten - deras läsare är inte intresserade av kungahuset. Men fan trot - vem är det då som står för den kraftiga majoriteten FÖR monarki?

Nä nog tror jag det blir högkonjunktur för ett antal skvallertidningar - och när det här bröllopet  väl är överstökat så kommer väl Madeleine och Carl Philip som på pärlband.

Vanlig dag på jobbet idag - fast lång. Klockan 13 har jag valberedning med SV region Norrbotten. Visst låter de trevligt med Region Norrbotten?

Något upphetsande att tycka till om i de lokala tidningarna hittade jag inte. Så nu drar jag till frukost lite tidigare än vanligt men jag ser att det lyser så föräldrarna är nog redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback