Råd från Els

Förmiddagen har bara rusat förbi som vanligt - har varit ensam här - Karin på Länshandikapprådet och Thomas på kommunen.

Els skickade mig ett tips om att ändra typsnittet i förra inlägget. Markera allt och Ctrl + F2 - men det funkade inte - dock ledde det mig till att hitta där jag i alla fall kunde minska textstorleken.

Och nu ska jag till kvartersakuten och få mätaren installerad. Tur att jag så det här om
stopp på 97:an fast när jag tänker till stod det nog E4 - så jag kanske inte berörs alls.

Har fått mycket gjort idag i alla fall. Men fortfarande två styrelseprotokoll som gnager på samvetet. Fast det andra är från i går kväll så det kan väl vara normalt. Men fortsätter det att flyta på så här så kanske jag snart är ikapp.


Har för övrigt talat med en journalist idag - inte så ofta nu för tiden. Om HUS-avdraget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback