Disciplinerat i Sunderbyn

Skjutandet igårkväll var ytterst disciplinerat i Sunderbyn. Lite före och lite efter tolvslaget - och sen blev det tyst. Och jag har då inte kunnat höra något idag heller.

Kusin Kerstin brukar vara rädd att någon raket som skjutas mot huset så det blir eldsvåda. Och jag har avfärdat det som obefogad oro - så jag hoppas hon inte ser om detta
hus i Bredåker som fick in en raket.

Tolvkaffet är odrucket än - vi ska vänta med fika till Kerstin och Sara kommer förbi. Men jag blev kvar där - finns ju alltid pyssel i form av städ och tvätt och vattna blommor med mera.

Kan för övrigt undra hur det blev med fyrverkerierna i norra hamnen? Det var ju hotade av stormen enligt radio norrbotten och några bilder har jag ännu inte sett från det. Får ta en kolla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback