Domprost - herre Gud!

Det står att Peder Jonsson är domprost - och så är det nog. Själv mimade jag till Ylva att KYRKOHERDE Peder Jonsson också ville säga några ord.

Tur att hon inte uppfattade vad jag sa - men Peder uppfattade nog vad hon sa till honom - efteråt. Det var snällt - fast nästan lite ekivåkt. Så var vi där igen - hur det nu stavas det ordet?

Hockey och utförsåkning väntar.

För övrigt var det våran Thomas som höll det bästa talet - och jag tror faktiskt inte att jag är alltför partisk då. Men det ska också sägas att det nog var den finaste manifestationen jag varit med om - och jag har deltagit ganska många gånger. Inte minst berodde de på fina tal av alla medverkanden.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Jag kanske inte ska skriva det så offentligt men oh så han doftade gott då vi kramade om varandra.

Jag är ff alldeles vimmelkantig........han doftade..himmelskt gott!

2009-01-27 @ 20:55:08
Postat av: Ann O Nym

Domprosten Peder Jonsson är Kyrkoherde i Domkyrkoförsamlingen så du hade rätt.

2009-01-27 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback