Inte populär

Ser att Folke Sunqvist avlidit. Han hade jag ´minsann som filmsjärna - men jag har för mig att han inte betingade så högt värde vid byte. Han var nog i samma prisklass som Gus och Holger. Men nu kan jag ju tycka att han är lite gammeldags tjusig.

Själv har jag varit till Folkhögskolan och träffat maktens män och kvinnor från kommuner och landsting i Norrbotten. Och så Christian Lindgren förstås - kom inte på det förrän efteråt - han är ju precis som jag en föredetting. Han var ju där för att han jobbar på skolan.

i alla fall fick landstinget bjuda mig på en hårdbrödmacka och kaffe. Fast Kent vet inte om det än - såg inte till honom överhuvudtaget. Men fint folk kommer väl sent.

Nu är jag på jobbet - och innehar 9 trisslotter - jag vann 225 kronor och la allt i potten. När jag behöver rast nästa gång ska jag skrapa. Så nästa gång jag går in och bloggar är jag måhända en rik kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback