Min ringa person

i alla fall kul att min ringa person ägnats uppmärksamhet på Norrbloggen. Vi kunde faktiskt inte vara där och berätta - för våra partier var inte inbjudna. Men det kanske är som en anonym säger på mitt tidigare inlägg:

Anonym om Gra(m)(s)e på varann!:
kan det vara så att de oinbjunda inbjudna har blivit det så att de demonstrerande grupperingarna kan legitimera det och säga att de (o)inbjudna inte är intresserade av det som händer där borta?




För övrigt får jag väl tacka Stefan som länkat till mig att jag rönt denna uppmärksamhet.. Och i sak har jag samma uppfattning som Stefan.

 
Och nu ska jag dra hemåt. Har jobbat lite längre idag för jag ska stanna hemma och träffa distriktssköterskan i morgon. Och jag vet inte riktigt hur mycket som blir kvar av dagen att jobba efter det. Men på väg hem ska jag uträtta ett ärende till partiet och ett till mig själv.


 











 


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Jag vet inte vilket som är värst,

mediakåta- eller fega politiker.....

2009-01-12 @ 15:47:09
Postat av: Ylva Mjärdell

http://sv.netlog.com/Ylva63/blog/blogid=243661#blog



Kram från Ylva

2009-01-12 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback